«Мектептегі мұғалім көшбасшылығы» бағдарламасы ғылыми зерттеулер кешенінің .... 1) оқыту мен зерттеуге ынта-жігерін салып, белсенді жұмыс істейтін және ... 2) әрбір оқушының пән туралы түсінігін қалай құрылымдау қажеттігін ..... қатар бір топ мұғалімнің педагогикалық әлеуетін дамытуға, ақыр ...
Берілген суреттерді қолданыңыз.1-топ Тірек сөздер: зиян, уақыт, денсаулық, қарым-қатынас, сөздік қор, мінез-құлық, тәуелділік2-топ Тірек сөздер: уақыт, байланыс, танысу, жұмыс, ойын, қарым-қатынас, мүмкіндікПОЖАЛУЙСТА ПОМОГИТЕ. Реклама.
«Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары» тақырыбында мәліметтер жинақтап, презентация жасаңыз. Берілген суреттерді қолданыңыз. 1-топ Тірек сөздер: зиян, уақыт, денсаулық, қарым-қатынас
мәліметтер. 1-топ Тірек сөздер: зиян, уақыт, денсаулық, қарым-қатынас, сөздік қор, мінез-құлық, тәуелділік. 2-топ Тірек сөздер: уақыт, байланыс, танысу, жұмыс, ойын, қарым-қатынас, мүмкіндік 3-тапсырма Ережені жалғастырып...
1-топ Тірек сөздер: зиян, уақыт, денсаулық, қарым-қатынас, сөздік қор, мінез-құлық, тәуелділік 34.
Тапсырма Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз.
1-топ Тірек сөздер: зиян, уақыт, денсаулық, қарым-қатынас, сөздік қор, мінез-құлық, тәуелділік 2-топ Тірек сөздер: уақыт, байланыс, танысу, жұмыс, ойын, қарым-қатынас, мүмкіндік 3-тапсырма Ережені жалғастырып, септеулік шылауларды топтастырыңыз.
• Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синоним сөздерге ауыстырады. • Синонимдік қатарды орынды қолданып, мәтін жазады.
г ) берілген дыбысқа сөздер ойлап табу және оларды жазу. Ең алдымен мұғалімнің жалпы мінез-құлқы және балаларға деген қарым-қатынасы (мимика) қайырымды және балаларда өзара бірге ж��мыс істеуге деген тілектерін тудыру тиіс.Сыныпта тұтығатын бала болса, ауызша...
Сондықтан сөздік қордағы әрбір сөз баланың ойлау қабілетіне, жеке тұлға болып қалыптасуына әсер етуші рөлінде қолданы.
Мен сөздерді оқимын, ал 1-топ жуан. сөздерді, 2-топ жіңішке сөздерді теріп жазады.