Диалогтік және рефлексивті технологияларды қолдану оқушылардың жоба және зерттеу жұмыстарын .... 8) ауызша және жазбаша тілін дамыту арқылы сөйлеу әрекеттерін жетілдіру. 42. .... 1 Өзім туралы ..... Пересказ прослушанного/прочитанного текста с опорой на карту текста и без опоры на нее;
6 июл 2016 ... лері, Рудный технологиялар және қызмет көрсету колледжі, «Теремок» ... және дамыту орталығы қызметкері Сауытбаева О.А. ие болды. ..... сауатты сөйлеу жүйесі жетілдірілген тұлға қалыптастыру болып табылады. ... кетсем, «Өзім туралы», «Менің мекенжайым», «Менің отбасым» ...
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА. Білім беру саласы: Коммуникация. Шығармашылық. Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: «Шұбар тауық».
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы. Күні: 08.12.16ж. Топ: «Бүлдіршін» 1-кіші топ. Тәрбиеші: Оспанбекова М.М. Білім беру саласы: Коммуникация. Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: «Тазалықтық досы» (өлең) Л.Менжанов.
42. .... 1 Өзім туралы ..... Пересказ прослушанного/прочитанного текста с опорой на карту текста и без опоры на нее; Технологиялық карта 3+, Сөйлеуді дамыту, Тақырыбы... infourok.ru.
сөйлеуді дамыту жаз тех карта?
Изображения по запросу фермада технологиялық карта сөйлеуді дамыту.
Бекітемін». Директорың ОІЖ орынбасары: Е.А.Ерболатов. № 17 технологиялық карта. Күні: 19.01.16 ж. Білім беру саласы :Қатынас. Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Сөйлем түрлері. Мақсаты:Сөйлем түрлері. (хабарлы, лепті және сұраулы) сурет бойынша әңгіме құрастыру.
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА 2-3. Білім беру саласы: «Коммуникация», Бөлімі: «Сөйлеу дамыту». Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Шалқан ертегісі».
ағаштар ұйықтайма тех карта сөйлеуді дамыту ағаштар ұйықтайма тех карта сөйлеуді дамыту ағаштар ұйықтайма тех карта сөйлеуді дамыту ағаштар ұйықтайма тех карта
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА 2-3 Білім беру саласы: «Коммуникация», Бөлімі: «Сөйлеу дамыту» Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Шалқан ертегісі» Мақсаты.
Severity: Notice. Message: Only variable references should be returned by reference. Filename: core/Common.php. Line Number: 257.