12 мая 2020 г. ... Негізгі және туынды зат. есім. КҮНІ: МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: РамазановаТ.А ... негізделіп меңгертіледі. Жоспар. Жоспарлан-, Жоспарланған іс-әрекет ...
21 янв. 2022 г. ... Түбір сөздерге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім деп атайды: жұмыскер, ойыншық, күйші. (Интерактивті тақтадан негізгі ...
Екеуі ылғи қазақтарға киіз үй, ағаш үй жасап көп мал тауып жүретін. Күндердің күнінде екеуі ұрысып қалыпты. Ұрыстарының себебі
Киіз үй көшіп-қонып жүруге қолайлы; жаз ел жайлауға кеткенде, сіздер қыстауда қалып, бір қыстаудан бір қыстауға көшіп, сонда алып жүруге киіз қос қолайлы; және жаз қоста қону түгіл, ауасы да ағаш үйден жақсырақ болады. Соның үшін сен қазақ бір шағын қос істеп ал. Қыс қазақ...
Киіз үй, ағаш үйлердін суреттері көрсетіп, сипаттау. Балалар суреттерге қарап, ойларын жеткізеді. Үйлерді сипаттап береді. Іздену-ұйымдастырушы. Балаларға Ы. Алтынсариннін «Киіз үй мен ағаш үй» атты шығармасын оқып беру. Мағынасын түсіндіру, ағаш үй мен киіз үйдін...
Негізгі және туынды зат есім. Сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжау. 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау. 1. 24.01.19. 10. Негізгі және туынды зат есім.Киіз үй мен ағаш үй.
Киіз үй ғылыми жобасы .Бастауыш сыныпка арналңан.
II Үй жұмысын тексеру. III Сабақтың мақсат - міндеттерін түсіндіру. IV “Ой шақыру” стратегиясы: - Ыбырай кім?
Негізгі және туынды зат есімді таныту. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу
Киіз үй көшіп - қонып жүруге қолайлы. Жаз ел жайлауға кеткенде, сіздер қыстауда қалып, бір қыстаудан бір қыстауға көшіп, сонда алып жүруге киіз қос қолайлы, және жаз қоста қону түгіл, ауасы да ағаш үйден жақсырақ болады.
Мен Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттың 6 «В» сынып оқушысымын. Мектепті Ыбырай атаның өзі 1889 жылы ашқан. 1960 жылдан бастап мектепке ұлы ағартушының есімі берілді. Осы мектепкте оқығаннан кейін менің Ыбырай атаның өмірбаянына...
Оқулық жасау жолында оқулыққа Ыбырай мектепте қазақ балаларына білім мен тәрбие берудің басты құралы деп қарайды. Ол балаларға ана тілін таза және ұқыптылықпен үйретеді, шағын көркем шығармалар арқылы оларды жақсы мінез-құлыққа баулуды көздейді.